TV3-e meelelahutusliku otsesaate logo, saatepea ja eetrigraafika. Mõtlesime välja perekonna, kelle jaoks on tarbimine=meelelahutus.
Kuna meelelahutusliku ja tarbijale suunatud saate teemad on sageli seotud mingi teenuse või toote testimisega, siis kasutame graafikas lihtsaid kaubaikoone nagu on kodukeemiapudelid, kingad, arvuti, jäätis jne. See on perekond, kes veedab palju oma vabast ajast kaubanduskeskustes. Mängutuba, kaubanduskeskuse pitsa, Rimi salat ja Hullud Päevad on nende jaoks tuttavad sümbolid, mille keskel veedaksid nad hea meelega terve oma elu. Muidugi tarbiksid nad palju enam kui hetkel igapäevaselt võimalik. Samas on huvitav olla kursis kõikvõimalike uute toodete ja eripakkumistega.
Krediitkaart kui tarbimise sümbol, samas on see selle saate nn mängukrediitkaart, mille sees ongi selle perekonna elu. Perekonnas on ema, isa, 7-aastane poiss ja 2-aastane tüdruk. Perekond on pakkumiste ja reklaamimüra keskel ega tea täpselt, mida võtta, mida jätta.
Ühelt poolt on vaja osta vajalikke asju, teisalt kiusab neid, eriti lapsi, tarbimispalavik, samas raha ka nagu väga pole.